Șef al departamentului servicii bancare și suport business banking

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Gestionarea echipelor Customer Care, Suport Rețea, Suport Credite și Plăți pe zona de clienti business (IMM);
  • Gestiunea liniei de suport dedicată clienților business, menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților;
  • Coordonarea eficientă a resurselor pentru a asigura acoperirea în perioadele de vârf și buna desfășurare a operațiunilor;
  • Identificarea și implementarea celor mai bune practici în domeniul de Suport Clienți Business;
  • Implementarea programelor de onboarding și training pentru integrarea rapidă a noilor angajați.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru aceast rol:

  • Studii superioare în științe economice, finante și bănci sau domenii conexe;
  • Experiență în domeniul de suport clienți, suport servicii sau alt domeniu relevant poziției;
  • Cunoașterea business-ului IMM și a platformelor software de suport, abilitatea de proiectare și automatizare a proceselor;
  • Orientare spre rezultat, gestionarea proceselor multiple;
  • CX și orientare spre client, înțelegerea corectă a funcției de suport;
  • Orientare spre rezultat și identificarea celor mai bune soluții;
  • Managementul echipei, experiență în gestiunea echipelor mari și asigurarea planului de continuitate;
  • Abilități de dezvoltare a echipelor, coaching cu accent pe creșterea acestora;
  • Cunoașterea limbii engleze business, nivel mediu-avansat sau deschiderea de a atinge acest nivel în termen de 1-1.5 ani;
  • Cunoașterea limbilor română și rusă;a
  • Abilități excelente de comunicare și prezentare, integritate și alinierea la valorile companiei.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitate de a lucra hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

take the first step

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
delete file
we guarantee the security of the information provided when completing the online application
Received!
the request has been successfully sent and will be processed from Monday to Friday, from 9:00 to 17:00.

if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok