Close
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
Depozite
Clasic Clasic+
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
M@IB Online
InternetBanking MobileBanking ExtraseElectronice CereriElectronice SelfBanking
Plăţi/transferuri automate

Plăţi/transferuri automate

Persoanele care preţuiesc timpul, găsesc soluţii la Moldova Agroindbank!

Pentru a scăpa de grija efectuării unor plăţi periodice, puteţi beneficia de produsul „Plăţi/transferuri automate”.
Acum aveţi posibilitatea de a achita la timp facturile pentru serviciile locativ-comunale fără a vă deplasa la sediile băncii sau să efectuaţi operaţiuni între conturile proprii sau în favoarea persoanelor terţe la date programate.

Produsul „Plăţi/transferuri automate” permite efectuarea, în mod automatizat, a plăţilor în numele clientului în baza ordinelor de plată emise şi executate de către bancă.

Plăţile/transferurile automate presupun următoarele servicii:

1) Serviciul MAIB-SWEEP (transfer sold) – servicii de transfer al soldului contului la alte conturi proprii în cadrul băncii;

2) Serviciul MAIB-PAY (plăţi programate) – servicii de executare a plăţilor la date programate şi în sume fixate;

3) Serviciul MAIB-FACTURA (achitări de servicii către prestatori)- servicii de debitare directă la achitarea facturilor.

Cum vă abonaţi la produsul Plăţi / transferuri automate?

Dacă sunteţi deja client Moldova Agroindbank, este necesar să vă deplasaţi doar o singură dată la bancă pentru a semna un contract de mandat, prin care banca va fi împuternicită să emită ordine de plată în numele dumneavoastră.

Dacă nu sunteţi client al băncii, însă doriţi să beneficiaţi de aceste servicii şi de multe alte avantaje, vă puteţi adresa în oricare din filialele băncii, pentru a deschide un cont şi pentru a vă abona în acelaşi timp la serviciile MAIB-SWEEP, MAIB-PAY şi/sau MAIB-FACTURA.

Avantajele oferite de produsul „Plăţi/transferuri automate”:

a) operativitate – banca se ocupă de operaţiunile dumneavoastră  efectuând, în mod automatizat,  transferurile în termenii stabiliţi contractual;

b) economie de timp –sunteţi scutit de timpul necesar deplasării la ghişeele băncii pentru prezentarea periodică a ordinelor de plată şi eventualele dificultăţi ce pot apărea (aglomeraţie, trafic, etc.);

c) comoditate –banca preia grija plăţilor sistematice. În plus, vă ajută să economisiţi în mod regulat.

d) informare  - banca vă informează în timp real, prin e-mail, despre tranzacţiile efectuate, despre insuficienţa mijloacelor din cont pentru efectuarea unei operaţiuni specifice etc.

Pentru mai multe detalii apelaţi serviciul Call Center la (022) 268 999  sau adresaţi-vă în oricare din filialele băncii.